جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۴:۱۶:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ساعت ۲۲:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

کریمیان: اصل و اساس خدمت رسانی، جلب رضایت مردم است

فرماندار: تمام دستگاه ها در کنار شهرداری و راهداری باشند

فرماندار سقز با اشاره به مجموعه فعالیت های دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی و گروه آفرود، تصریح کرد: تلاش ها برای بازگشایی مسیرهای روستایی، یخ تراشی مسیرها و بازگشایی و برداشت برف در سطح شهر باید به جد ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، کامیل کریمیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد بحران با بیان اینکه، اصل و اساس خدمت رسانی، جلب رضایت مردم است از شهروندان خواست تا در کنار نیروهای شهرداری این مجموعه مردمی را یاری دهند.
وی با بیان اینکه نجات جان شهروندان در بحران ها یک اصل پایه و اصولی است، نجات جان هشت مادر باردار و کودک سقزی را ارزشمند برشمرد.
رئیس ستاد بحران شهرستان سقز با عنوان اینکه، اقدامات انجام شده و در پیش، جزو وظایف ذاتی است تصریح کرد: هیچ مسئولی نباید در کارش منیت داشته باشد و سر مردم منت نهد.
وی حجم عملیات انجام شده توسط راهداری و شهرداری و همکاری ارتش، سپاه، انتظامی و مجموعه دستگاه های اجرایی در کنار این ادارات را مناسب توصیف و بر ادامه این همکاری تاکید کرد.
فرماندار سقز با اشاره به گزارش راهداری، اظهار داشت: در حال حاضر ۹۰ درصد مسیرهای روستایی بازگشایی شده است و تلاش برای اتمام مسیرها ادامه دارد و تا پنجشنبه عملیات بازگشایی به اتمام خواهد رسید.
وی بر آمادگی دستگاه های مرتبط برای بارش برف جدید، نجات جان مادران باردار و بیماران و تسریع در بازگشایی کوچه ها و معابر، راه های روستایی، نظارت بر خدمات رسانی مناسب نانوایی ها، پاکسازی مناسب بلوار ورودی های شهر و برداشت برف مسیرها توسط شهرداری، پرهیز شهروندان از مسافرات غیر ضرور، توجه به اهمیت زمان در مدیریت بحران، حضور مناسب تاکسیرانی و اتوبوسرانی در صحنه خدمت و کوتاهی نکردن در خدمات رسانی تصریح کرد.
کریمیان همچنین تصریح کرد: به دلیل احتمال رانش برف و بهمن، مردم از سرسره بازی و تجمع در تفرجگاه ها دوری کنند.

شهردار سقز:۲۰۰ نیروی شهرداری در امر برفروبی ساماندهی شده اند
شهردار سقز هم با بیان اینکه ۲۰۰ نیروی شهرداری در امر برفروبی ساماندهی شده اند، تصریح کرد:با تمام توان، مشغول بازگشایی معابر، کوچه ها و برداشت برف هستیم.
ارسطو گویلی افزود: معابر اصلی بازگشایی و عملیات بازگشایی کوچه ها از شب گذشته شروع شده است.
وی ادامه داد: صبوری و همکاری شهروندان در زمان بازگشایی ها برای نیروها و تسریع در عملیات، بسیار با اهمیت است.
وی یادآور شد: حجم برف زیاد است و در برداشت شبانه فقط در یک لاین مسیر میدان جمهوری اسلامی تا میدان آزادی، ۹۰سرویس کمپرسی برف برداشت شد.
شهردار سقز افزود: در امر برفروبی، سپاه و ارتش و بخش خصوصی، مجموعه شهرداری را یاری دادند و امید است این حمایت ها از دستگاه مردمی، ادامه داشته باشد.