شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۵۴:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت ۱۷:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر وزیر کار از نخبگان سقزی

آئین تقدیر از مدال آوران مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت (منتخبان مسابقات جهانی مهارت - شانگهای ۲۰۲۲) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز به نقل از رسانه مهارت، در این مراسم، از مدال آوران مرحله کشوری مسابقات مهارت، جوانان افتخارآفرین سقزی و مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای سقز ؛ محمد مرادی و محمد ابراهیم نژاد تقدیر شد و ابراهیم نژاد به نمایندگی از کردستان، مدال ها را دریافت کرد.
حجت الله عبدالملکی وزیر کردستانی کار، در زمان اهدای جایزه به نخبگان وعده داد که در صورت مدال آوری در مسابقات شانگاهی چین، آنان را استخدام و یک دستگاه سمند هدیه دهد.
کاوه احمد زاده، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سقز اظهار داشت: این دو نخبه هر دو راهی مسابقات جهانی مهارت شانگهای -۲۰۲۲ خواهند شد.
گفتنی است محمد ابراهیم نژاد، شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت (انتخابی مسابقات جهانی مهارت شانگهای -۲۰۲۲) موفق شد با کسب ۷۳۷ امتیاز مدال طلای این دوره را در رشته فناوری خودروکسب کند.
محمد مرادی، مهارت آموخته این شهرستان هم در رشته کابینت سازی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، توانست مدال برنز به دست آورد. نیز سینا ولی پور در رشته لوله کشی و گرمایشی، مقام چهارم و دیپلم افتخار کسب کردند.