سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۶:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۳ ساعت ۱۸:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

تقدير از استاندار و تبريك به نماينده عالي دولت در کردستان

روابط عمومي فرمانداري سقز در پيامي، از بهمن مرادنيا، استاندار قبلي استان كردستان تقدير و تشكر كرد و انتصاب، عالي ترين مقام دولت در سرزمين فرهنگ وهنر را به اسماعيل زارعي كوشا، تبريك گفت.

متن اين پيام ها بدين شريح است:
برادر گرامي جناب آقاي مهندس مردانيا
خدمت به مردم شريف ميهن اسلامي، لوح افتخار زرين و پشتوانه معنوي ارزشمندي است كه كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به آن مفتخر بوده و باعث سربلندي آنان در پيشگاه خداوند متعال و مردم مي شود؛ لذا ضمن اعلام قدرداني از خدمات حضرتعالي در زمان تصدي استانداري كردستان براي استان و به ويژه شهرستان سقز، توفیق آن برادر عزيز را در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس اسلامي خواستاريم و از یگانه خالق هستی، طلب توفیق و سرافرازی را برای شما و خانواده محترم در همه عرصه هاي زندگي آرزومنديم.

برادر گرامي جناب آقاي دكتر زارعي كوشا، استاندار محترم استان كردستان
ضمن عرض خير مقدم جهت تشريف فرمايي به استان كردستان و تبريك انتصاب شایسته، به حق و ارزشمند حضرتعالي به عنوان استاندار و عالي ترين مقام دولت در سرزمين فرهنگ وهنر، ان شاءا… با دانش و توانمندي و با تکیه بر سوابق و تجارب ارزشمند به عنوان يكي از سرمايه هاي ماندگار این مرز و بوم، شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بيشتر استان و به ویژه شهرستان سقز، باشيم.
عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری خصوصاً به مردم شریف استان كردستان وبه ويژه شهرستان فرهنگي و تاريخي سقز را براي آن برادرعزيز از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایيم.