جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۱۴:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۸/۱۷ ساعت ۱۱:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سقز در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی عنوان کرد:

نقش سرمایه های اجتماعی، در توسعه شهرستان بی بدیل است

جمعی از فعالان اجتماعی، روز یکشنبه در دیدار با کریمیان، فرماندار سقز دغدغه هایشان را با نماینده عالی دولت در شهرستان در میان گذاشتند.

فرماندار سقز با تقدیر و تشکر از دغدغه به حق این فعالان مدنی، عنوان کرد: سرمایه های اجتماعی، در عملکرد سازمانی و توسعه شهرستان نقش مهمی برعهده دارند و این نقش باید پررنگ تر شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، کامیل کریمیان افزود: بی تردید، تعامل سازنده سرمایه های اجتماعی با دولت و بالعکس، در برون رفت زمامداران امور از مشکلات و توسعه همه جانبه، تاثیر فزاینده ای دارد.
وی تصریح کرد: سرمایه های اجتماعی می توانند با مطالبه گری به حق، ارائه راهکارهای سازنده و منتقدانه، مدافع راه و منش درست بوده و با رجوع به نظرات قشرهای مختلف مردم، دولت را در مسیر توسعه یاری دهند و فرایند توسعه و سیاستگذاری را تسهیل کنند.
فرماندار سقز با بیان اینکه، همواره از نظرات افراد مختلف جامعه برای آبادانی شهرستان، بهره برده ام، از این فعالان خواست، تا با ارائه ایده، نظر و راهکار، یارای دولت و مردم باشند.
کریمیان با اشاره به وجود تشکل های و انجمن های غیر دولتی فعال و پویا، اضافه کرد: وجود انجمن های غیر دولتی معتمدان با حضور سرمایه های اجتماعی شهرستان سقز، رهگشای مسیر آبادانی است.