جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۰۸:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۷/۱۹ ساعت ۱۱:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار در نشست اعضای شورای بخش با مسئولان؛

مديران، پاسخگوی مطالبات شورای بخش باشند

فرماندار سقز با بيان اينكه رفع مشكلات روستاهاي شهرستان به تدابير ملي، استاني و شهرستاني نياز دارد، عنوان كرد: در سطح شهرستان با توجه به اعتبارات و توان مديريتي و رايزني با مديران كل، مشكلات برطرف و ساير موارد از طريق استانداري و نماينده مجلس پيگيري خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، کامیل كريميان در نشست اعضای شورای بخش با مسئولان با بیان اینکه نگرانی های مردم  به حق است و عزم مدیران و شوری بخش برای پیگیری باید بسیار جدی باشد، اظهار داشت:رصد مشکلات روستائیان به جد مورد توجه مدیران باشد.

کریمیان اضافه کرد: رفع بخشي از مشكلات روستاها مانند آسفالت مسيرها، به اعتبارات ويژه نياز دارد كه تا پايان فصل عمراني سال دیگر بر اساس اعتبارات مناطق كمتر توسعه يافته و شهرستان، مشكل ۱۲ مسير برطرف مي شود.
وي با اشاره به مشكلات معدنداران و روستائيان با آنان، تصريح كرد: وجود معادن باعث توسعه و آباداني می شود ولي در صورتي كه معادني داراي مشكلات زيست محيطي باشد و براي مردم مشكل ايجاد كنند، قطعا ورود خواهيم كرد.
فرماندار سقز با بيان اينكه بخشي از مشكلات دامپروري و جابجايي دام در شهرستان به دليل نبود بازا رسمي دام است، اظهار اميدواري كرد كه اين مشكل و انتقال چوبداران تازه آباد در آينده نزديك برطرف شود.
وي با اشاره به اينكه يكي از مطالبات جدي روستائيان، مشكلات حوزه مخابرات و اينترنت است، اضافه كرد: به زودي براي رفع اين مشكل، با مدير كل مخابرات و مدیرکل جديد زيرساخت، نشستی برگزار مي شود.
کریمیان در ادامه بر موارد زير تاكيد كرد:
برگزاري مداوم نشست هاي هم انديشي مديران شهرستاني با اعضاي شوراي بخش، تلاش مركز بهداشت براي جذب بهورزان زن، آمادگي براي برفروبي، بازسازي پل ها، مشاركت در واگذاري مكان براي احداث خانه هاي ورزش، تشويق روستائيان به تزريق واكسن كرونا، ايمن سازي مسيرهاي روستايي و مدارس، واگذاري ساختمان هاي مازاد اداري در روستاها براي امور عام المنفعه، ضرورت اصلاح قوانين برداشت معادن، امهال وام هاي كشاورزي و حفاظت و حراست از عرصه جنگل و مرتع.